Monday, April 25, 2016

အျမင့္ဆံုးဆုေငြ က်ပ္သိန္းတစ္ေသာင္းအထိ ေပးအပ္မည့္ က်ပ္ ၅၀၀ တန္ ေအာင္ဘာေလထီစနစ္ လုပ္ေဆာင္ရန္ အစိုးရအဖြဲ႕ကို တင္ျပထားၿပီး ယခုႏွစ္အတြင္း စတင္မည္ဟု သိရ



အျမင့္ဆံုးဆုေငြ က်ပ္သိန္း တစ္ေသာင္းအထိ ေပးအပ္မည့္ ထီတစ္ေစာင္လွ်င္ က်ပ္ ၅၀၀ တန္ ေအာင္ဘာေလထီစနစ္ လုပ္ေဆာင္ရန္ အစိုးရအဖြဲ႕ကို တင္ျပထားေၾကာင္း ေအာင္ဘာေလသိန္းဆုဌာနခြဲမွ  တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
က်ပ္ ၅၀၀ တန္ထီစနစ္တြင္ အျမင့္ဆံုးဆုေငြ က်ပ္သိန္း တစ္ေသာင္း၊ က်ပ္သိန္း ငါးေထာင္၊ က်ပ္သိန္း တစ္ေထာင္၊ က်ပ္သိန္း ငါးရာတို႔အျပင္ အနိမ့္ဆံုးဆုေငြ က်ပ္ ငါးေသာင္းအထိျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
က်ပ္ ၅၀၀ တန္ ထီစနစ္အား က်ပ္ ၂၀၀ တန္ ထီစနစ္အတိုင္း လစဥ္ ဖြင့္လွစ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ လက္ရွိ က်ပ္ ၂၀၀ တန္ထီအား တစ္လလွ်င္ ထီေစာင္ေရ သိန္း ၃၆၀ ေက်ာ္ အထိ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ေသာ္လည္း က်ပ္ ၅၀၀ တန္ ထီကိုမူ ယင္းပမာဏ၏ ထက္၀က္ေက်ာ္သာ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ႏွင့္ က်ပ္ ၅၀၀ တန္ ထီစနစ္ လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ လက္ရွိ က်ပ္ ၂၀၀ တန္ ထီစနစ္ကိုလည္း ဖ်က္သိမ္းမည္ မဟုတ္ဘဲ ဆက္လက္ တည္ရွိေနမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 
“က်ပ္ ၅၀၀ တန္ထီက ထပ္ထုတ္မွာပါ။ အဲဒီအတြက္ က်ပ္ ၂၀၀ တန္ထီကလည္း ဆက္ရွိေနဦးမွာပါပဲ။ ထီထိုးတဲ့သူက ႀကိဳက္ရာကို ထုိးေပါ့။ ၅၀၀ တန္ထီမွာ အကၡရာေတြကေတာ့ ၂၀၀ တန္ထီ အတိုင္းပဲ။ ဒါေပမဲ့ ထီလက္မွတ္ကေတာ့ စင္ကာပူထီအတိုင္း ျဖစ္သြားမယ္။ ထီဖြင့္တဲ့ ပံုစံကေတာ့ ၂၀၀ တန္ စနစ္အတိုင္းပဲ လစဥ္ ၁ ရက္တိုင္း တစ္လတစ္ခါ ဖြင့္မွာ”ဟု ေအာင္ဘာေလသိန္းဆုဌာနခြဲမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
က်ပ္ ၅၀၀ တန္ထီကို ျပည္သူမ်ား စိတ္၀င္စားမည္ဟု ခန္႔မွန္းထားၿပီး လက္ရွိအစိုးရအဖြဲ႕ထံသို႔ ယင္းကိစၥကို တင္ျပထားၿပီးျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ယခုႏွစ္အတြင္း စတင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
“အစိုးရအဖြဲ႕ကို တင္ထားၿပီးသား။ သူတို႔က အေသးစိတ္ေလ့လာၿပီး ျပန္တင္ျပခိုင္းထားတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီႏွစ္ထဲမွာ စတင္မယ္”ဟု ၎က ေျပာၾကားသည္။
လက္ရွိ က်ပ္ ၂၀၀  တန္ထီ စနစ္တြင္ လစဥ္ထီေရာင္းရေငြ၏ ရာခိုင္ႏႈန္း ၆၀ အျဖစ္ ခြဲေ၀ေပးၿပီး က်ပ္ ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ ကို ႏိုင္ငံေတာ္အခြန္အျဖစ္ သိမ္းဆည္းျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ က်ပ္ ၅၀၀ တန္ထီတြင္ ယင္းစနစ္အတိုင္းသာ ထီဆုမဲခြဲေ၀ေပးရန္ ေလာေလာဆယ္ ဆံုးျဖတ္ထားေသာ္လည္း အစိုးရအဖြဲ႕က ျပင္ဆင္ပါက ယင္းအတိုင္းသာ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။            
Credit - Eleven         
Writer: 
ေက်ာ္ထင္

လူမႈေရး မီဒီယာမ်ားတြင္ သတိျပဳရမည့္ ထိပ္တန္းလိမ္လည္မႈ (၅) မ်ိဳး



လိမ္လည္သူမ်ားသည္ လူမႈေရးမီဒီယာ သံုးစြဲသူမ်ား၏ ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္ႏွင့္ ဘ႑ာေရး အခ်က္အလက္မ်ားကို ရယူရန္အတြက္ နာမည္ေက်ာ္ လူမႈေရးမီဒီယာ ကြန္ရက္မ်ားကို ပစ္မွတ္ထားလာ ၾကသည္။

Facebook, Twitter, Instagram ႏွင့္ LinkedIn ကဲ့သို႔ေသာ လူမႈေရးမီဒီယာကြန္ရက္မ်ား၌ phishing တိုက္ခိုက္မႈျပဳလုပ္ရန္ ႀကိဳးပမ္းသည့္အေရအတြက္သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္တြင္ ၁၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ တိုးျမႇင့္လာခဲ့ေၾကာင္း Proofpoint လံုၿခံဳေရးကုမၸဏီမွ ပညာရွင္မ်ားက ေျပာၾကားသည္။

လိမ္လည္သူမ်ားသည္ လူမႈေရးမီဒီယာကို အသံုးျပဳၿပီး လူေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာကို တစ္ၿပိဳင္နက္ ပစ္မွတ္ထားကာ သံုးစြဲသူမ်ားအသြင္ ဟန္ေဆာင္ၿပီး အျမတ္ထုတ္လ်က္ရိွသည္။

ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ လူမႈေရးမီဒီယာေပၚတြင္ သတိထားေရွာင္လႊဲရမည့္ လိမ္လည္မႈ (၅) မ်ိဳးကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါသည္။

(၁) Twitter ေပၚမွ customer service account အတုမ်ား

အြန္လိုင္းဒုစ႐ိုက္သမားမ်ားသည္ ဘဏ္အခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ အျခားအေရးႀကီးအခ်က္အလက္မ်ား လိမ္လည္ရယူရန္အတြက္ customer service account အတုမ်ား ဖန္တီးၾကသည္။ အဆိုပါ account အတုမ်ားသည္ လုပ္ငန္းသံုး account အစစ္မ်ားႏွင့္ အလြန္တူညီသည္။ သို႔ရာတြင္ account အစစ္မ်ား၏ နာမည္ကို စာလံုးတစ္လံုးခ်န္ထားျခင္း၊ underscore ထည့္ထားျခင္း သို႔မဟုတ္ အျခားကီးဘုတ္အကၡရာထည့္ထားျခင္းတို႔ျဖင့္ ဖန္တီးျပဳလုပ္ၾကသည္။

တစ္စံုတစ္ဦးက ၎၏ဘဏ္သို႔ tweet မ်ားေပးပို႔သည့္အခါ လိမ္လည္သူမ်ားက စကားေျပာဆိုမႈကို ၾကားျဖတ္ရယူၿပီး အေျဖအစစ္အမွန္တစ္ခုအသြင္ဟန္ေဆာင္ကာ အေၾကာင္းျပန္ၾကားမႈ ျပဳလုပ္သည္။
၂။ နာမည္ေက်ာ္ post မ်ားမွ comment အတုမ်ား

နာမည္ေက်ာ္ သတင္းေဆာင္းပါး သို႔မဟုတ္ လူမႈေရးမီဒီယာ post တစ္ခုတြင္ comment မ်ားစြာကို ေတြ႕ျမင္ရႏိုင္သည္။ လိမ္လည္သူမ်ားသည္ လူအမ်ား၏စိတ္ဝင္စားမႈကို အသံုးခ်ကာ link မ်ားပါဝင္သည့္ comment မ်ားကို ထည့္သြင္းၿပီး အေၾကြးဝယ္ကတ္လိမ္လည္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သည္။



၃။ live-stream ဗီဒီယိုအတုမ်ား

မီဒီယာကုမၸဏီမ်ားသည္ ၎တို႔၏ show မ်ားႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္မ်ားကို အြန္လိုင္းထံတြင္ လႊင့္တင္မႈမ်ား ပိုမိုျပဳလုပ္လာၾကသည့္အေလ်ာက္ လိမ္လည္သူမ်ားကလည္း live-stream ဗီဒီယိုအတုမ်ား ဖန္တီးကာ ပစ္မွတ္ထားလာၾကသည္။

၎တို႔သည္ အားကစားအဖြဲ႕တစ္ခု၏ Facebook စာမ်က္ႏွာျဖင့္ ပြဲစဥ္တစ္ခုအတြက္ အခမဲ့ live-stream ၾကည့္ႏိုင္ေသာ link ကို comment မ်ားတြင္ ထားရိွျခင္းျဖင့္ ျပဳလုပ္ၾကသည္။ အဆိုပါ link မ်ားသည္ ဗီဒီယိုစတင္ၾကည့္႐ႈရန္အတြက္ ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္ထည့္သြင္းရန္ ေတာင္းဆိုေသာ ဝက္ဘ္ဆိုက္အတုတစ္ခုထံသို႔ ေရာက္ရိွသြားေစမည္ ျဖစ္သည္။



၄။ အြန္လိုင္းေလွ်ာ့ေစ်း အတုမ်ား

အြန္လိုင္းေလွ်ာ့ေစ်းအတုမ်ားကလည္း customer service account အတုမ်ားအတိုင္း အလုပ္လုပ္သည္။ လိမ္လည္သူမ်ားသည္ တကယ့္အစစ္အမွန္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ တူညီေသာ လူမႈေရးမီဒီယာ account မ်ားဖန္တီးကာ ေလွ်ာ့ေစ်းျဖင့္ေရာင္းခ်သည့္အသြင္ ဟန္ေဆာင္ၿပီး လူအမ်ား၏ ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္မ်ားကို ရယူသည္။



၅။ အြန္လိုင္းစစ္တမ္းႏွင့္ ၿပိဳင္ပြဲအတုမ်ား

လိမ္လည္သူမ်ားသည္ စစ္တမ္းေျဖဆိုရန္ သို႔မဟုတ္ ၿပိဳင္ပြဲတြင္ပါဝင္ရန္အတြက္ URL shortener မ်ားျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားေသာ link တစ္ခုပါဝင္သည့္ comment မ်ားကို post မ်ားတြင္ ထည့္သြင္းေရးသားျခင္းျဖင့္ ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္မ်ားကို ရယူၾကသည္။

Credit- Internet Journal

Ref: CNNMoney
.

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

.

Text Widget

.

Blog Archive

Powered by Blogger.